sobota, 26 czerwca 2010

Reklama z pomysłem part II

Właśnie niedawno zdałam sobie sprawę, że zaczynam tęsknić do swojego dzieciństwa a konkretnie do lat 80-tych. Zaczęłam interesować się tamtejszą kulturą, tamtym stylem. Czerpałam inspirację dla moich projektów z lat mojego dzieciństwa- stylistyczne, kolorystyczne, ogółem wszystko co istniało w tamtych latach, zaczęło wywoływać we mnie wspomnienia. Pierwszy walkman ( czy dzisiejsze dzieci wiedzą co to jest? i czym był?), pierwszy ogromny magnetofon na kasety, wreszcie po latach video-cud techniki. Pozostając w temacie reklam i spotów reklamowych, znalazłam bardzo ciekawą historię, przedstawiającą w skrócie czym były lata 80 -te. Jak poprzednio , gratuluję pomysłodawcom, jak można zauważyć na tym krótkim filmiku, odtwórcy są nieźle zakręceni. To fantastyczne, że możemy wspominać te minione lata i jak głosi pewna reklama kart , wszystko możemy kupić ale wspomnienia są bezcenne.

Parodia lat 80-tych. Trochę śmiechu i wspomnień...



Te fryzury, ta muzyka, te klimaty. Niestety to już nie powróci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz