środa, 18 sierpnia 2010

Po małej przerwie- jedziemy dalej

Witajcie po małej przerwie. Prawda jest taka, że regenerowałam siły po ostatnich wydarzeniach z jakimi musiałam się uporać i dać sobie czas na to by znów móc zatęsknić za moją pasją projektowania. Na razie zbieram na nowo siły i nie wiem jak długo mi to zajmie. Dobrze się składa, że mamy sezon urlopowy to nie ma tak dużo wszystkiego na głowie i można jakoś pogodzić pracę i pozostałe sprawy. W zanadrzu mam kilka ciekawych notek min chcę poruszyć temat" dochód z pasji- czyli opisać sposób zarabiania za pomocą tego co lubisz, kochasz robić. Czy pasja może stać się dochodem?
Na pewno, jednak potrzeba do tego dużej cierpliwości bo efekty nie przychodzą od razu.
Cierpliwości i wytrwałości oraz ambicji. Napiszę, też o tzw" pozycjonowaniu" w środowisku informatycznym jest to po prostu wybicie się strony ponad wszystkie inne, za pomocą odpowiednich słów kluczowych w meta tagach. Powrócę, też do portalu chomikuj.pl i opiszę śmieszne niskie ceny za dodatkowy transfer na pobieranie danych. W tej notce to tyle, bądźcie ze mną. Zapraszam.

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog, który prowadzisz;). Ja z kolei zajmuję się prowadzeniem bloga-agregatora, który promuje najlepsze moim zdaniem blogi prawne. Będę wdzięczny, jeśli zechcesz zagościć na mojej liście, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam wszystkich zainteresowanych, muszę się przyznać, że nieco od jakiegoś czasu zaniedbałam Bloga, z różnych przyczyn między innymi z nawału pracy nie znalazłam możliwości aby na nowo zacząć aktualizować notatki. Jednak to się zmieni już niedługo.
    Opracowałam też swoja nową odsłonę strony www.creativefree.cba.pl , na której można będzie zobaczyć przeniesione Posty z tego właśnie Bloga + nowe notki.
    Zapraszam serdecznie.

    Creativefree
    Edyta Rynkiewicz-Rubaszewska

    OdpowiedzUsuń