sobota, 26 czerwca 2010

Reklama z pomysłem

Jako, że biznes dla mnie to przede wszystkim reklama pod każdą postacią,
jako, że biznes w branży reklamowej to dla mnie chleb powszedni, nie mogłabym nie napisać o reklamach, które niewątpliwie wywarły na mnie bardzo duże, pozytywne wrażenie. Co znaczy wywarły duże wrażenie? Dla jednych może być to oddziaływanie za pomocą wstrząsu, co mamy okazję zaobserwować w wakacyjnych spotach reklamowych, ostrzegających młodych ludzi przed nieodpowiedzialnym zachowaniem. Może też być to oddziaływanie, które bezpośrednio nie szokuje i takie reklamy lubię zdecydowanie bardziej od tych pierwszych. Tego typu reklamy są łatwiejsze w odbiorze, przyjaźniejsze a i tak zazwyczaj osiągają swój cel, który jest efektem dobrze przemyślanej kampanii reklamowej. Niedawno znalazłam w sieci super filmik reklamujący walory pewnej wody do picia. Filmik o tyle intrygujący, co humorystyczny z doskonale znaną dla wszystkich ścieżką dźwiękową z ponadczasowego przeboju Michaela Jacksona- " Bille Jean".

Co jest w nim takiego intrygującego? Zobaczcie sami...



Mamy tutaj doskonałą grę technik cyfrowych tj: animacja 3D, zsynchronizowanych z ludzkimi ruchami małego człowieka. Fantastyczny pomysł moim skromnym zdaniem, gratuluję twórcom i oby więcej takich reklam zagościło w naszych domach na ekranach telewizorów czy w internecie.

Czy ta reklama nie wywołuje w Was radości w sercu i uśmiechu na twarzy ?
Czyż nie jest słodka? Powiedziałabym, że jest cute a Wy co na ten temat myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz