środa, 9 czerwca 2010

Motywacja bez granic

Są chwile, kiedy wszystkim nam brakuje chęci do działania. W takich chwilach nie mamy tego povera aby iść dalej naprzód, potrzebujemy jakiejś zachęty z zewnątrz. Potrzebujemy czegoś co wyraźnie podsyci nas do działania. W tych trudnych dla człowieka momentach, często dopada nas rezygnacja z obranych sobie wcześniej celów.
Zaczynamy wątpić w słuszność tego co robimy i w ostateczności poddajemy się.

Przechodziłam to nie już nieraz i na własnym przykładzie wiem jak to jest, tyle razy byłam bliska tego aby rzucić to czym się teraz zajmuję i nie chodzi tu o pisanie bloga. Tyle razy wątpiłam w to, że mogę robić to co kocham. Był czas kiedy byłam na skraju wyczerpania, wyczerpania, które związane było z dążeniem do celu. To było całkiem niedawno. Jednak przypomniała mi się pewna książka, a konkretnie to co w niej przeczytałam. Przypomniała mi się również poprzednia książka, którą miałam okazję przeczytać. Obie prezentuję w linkach poniżej. Potrzeba niezmiernie ogromnej siły i wytrwałości, by nie zwątpić i trwać przy tym czego tak naprawdę się chce. Mam nadzieję, że te 2 książki pokażą Wam jak sobie poradzić z brakiem motywacji.

Na zakończenie chciałabym życzyć Wam aby nigdy nie zabrakło nikomu z Was chęci do działania. Bo działanie to rozwój, nigdy o tym nie zapominajcie.

Obowiązkowe lektury



"Efekt Motyla"



"Motywacja bez granic"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz