Internet otwiera nam mnóstwo możliwości. Teraz czas by właśnie się po nie schylić. Czas na e-biznes! O tym min w tym blogu, jednak nie tylko o tym będzie- bo nie samą pracą człowiek żyje.
poniedziałek, 14 czerwca 2010
Koniec głośnych reklam
W nawiązaniu do artykułu jaki napisałam kilka dni temu " Reklama - pranie mózgu już od rana", ku mojemu zdziwieniu dotarł dziś do mnie NEWS, który dotyczył głośnych reklam. Oto co możemy przeczytać w artykule.
" Bardzo dobra wiadomość dla polskich telewidzów i słuchaczy radia: od poniedziałku 14 czerwca 2010 zaczyna obowiązywać nowe rozporządzenie KRRiT, zgodnie z którym reklamy nie mogą być głośniejsze niż programy, pomiędzy którymi są emitowane".
Od poniedziałku 14 czerwca 2010 roku problem ten możemy uznać za rozwiązany. W życie wchodzi bowiem nowelizacja rozporządzenia KRRiT o działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych. Od teraz głośność reklam ustalać należy według "algorytmu obiektywnego pomiaru głośności dźwięku wielokanałowego".
Głośność reklam mają badać nadawcy. W rozporządzeniu czytamy:
§ 4a. 1. Poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży nie powinien przekraczać poziomu głośności audycji je poprzedzających.
§ 4a. 2. W celu spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1, nadawca zobowiązany jest do porównania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży.
To tylko urywek , całego artykułu i nowego rozporządzenia.
Więcej dowiecie się z tych źródeł: krrit.gov.pl, tvn24.pl, radiozet.pl
Jest jeszcze druga bardzo dobra wiadomość, która niejako wspiera mój artykuł o "uciekających pop-upach" , bowiem również takie reklamy będą likwidowane.
Uciekające reklamy
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz